KuunSirppi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Varsinaiset tarinat

2 posters

Siirry alas

Varsinaiset tarinat Empty Varsinaiset tarinat

Viesti kirjoittaja Saga Ma Huhti 26, 2021 7:34 pm

Tänne varsinaiset tarinat hahmojen tämänhetkisestä elämästä.
Kirjoita hän- tai minämuodossa (y.1.p tai y.3.p), ja joko preesensissä tai imperfektissä.
Ylläpito arvostelee tarinasi juonen, pituuden ja oikeinkirjoituksen mukaan.
Saga
Saga
Admin

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 26.04.2021

https://kuunsirppi2.webnode.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Varsinaiset tarinat Empty Täpläusva, Putousklaani

Viesti kirjoittaja Täplis Ti Huhti 27, 2021 3:57 pm

Kävelin kohti päällikön pesää. En malttanut odottaa, että pääsisin kertomaan uutiset Loimutähdelle!
"Hei, Loimutähti?" kurkistin päällikön pesään.
"Niin?"
"Minulla on sinulle yllätys. Me... Me saamme pentuja!"
"Mitääh?" Loimutähti hämmästyi ja katosi pesänsä uumeniin. "Nähdään myöhemmin." Ehkä hän oli onnesta järkyttynyt? Kävelin pentutarhaan. Sinne minä nyt kuuluisin.

//en jaksanu kirjottaa enää jatkoo myöhemmin.... PLS anna zanin arvostella tää koska se antais mulle hyvät Smile)

Aika lyhyt, 5kp PS. Aika p*ska emoji Very Happy
- Zanppu

Täplis
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Varsinaiset tarinat Empty Kyyneltähti, Jääklaani

Viesti kirjoittaja Zan Pe Huhti 30, 2021 3:36 pm

Daaliasiiven ääni kirveli ikävästi korvissa ja muistutti menneisyydestä. "Kyynelsilmä, sinä voit tappaa perheesi, mutta et voi tappaa menneisyyttäsi! Sinä olet murhaaja!"
Murhaaja.
Murhaaja!
Murhaaja!
Miten Daaliasiipi saattoi sanoa Kyyneltähdelle niin? Metsän pelätyimmälle päällikölle, Jääklaanin ehdottomalle hallitsijalle! Kyyneltähti olisi halunnut myyttien säilyvän ikuisesti. Kumpa hän olisi aina voinut olla se kissa, joka makoilee vihollistensa luiden keskellä, juo näiden kumppanien verta ja ottaa näiden pennut omikseen. Myytit ja tarut olivat kuitenkin poissa; Loimutähti ja Varjojentähti levittivät tietoa päälliköstä, joka pelkäsi omaa parantajaansa ja mielisteli Tähtiklaania.
Kyyneltähti huokaisi ja raapaisi tassullaan petinsä sammalia. Oli hyökättävä, oli kerta kaikkiaan pakko. Ei voinut muuta, muut klaanit olisi alistettava ennen täysikuuta. Kyyneltähti päätti mennä heti Vaahteranlehden luo punomaan sotasuunnitelmaa.

//Halla? Helmi? Joku jääklaanilainen?


Muuten hyvä, mutta se ei ole 'kumpa' vaan 'kunpa', 10kp
T. Täplykkä?? Smile

Zan

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 30.04.2021

Täplis likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Varsinaiset tarinat Empty Loimutähtönen, Putousklaani

Viesti kirjoittaja Zan Ke Toukokuu 05, 2021 8:08 am

Murjotin päällikön pesässä jo toista päivää, miten Täpläusva oli saattanut, kerta kaikkiaan? Kumppanuutemme oli mennyt niin hyvin, kunnes nyt ne hiirenaivoiset pennut tulisivat väliimme ja pilaisivat kaiken.
"Loimutähti?" kuulin äänen pesän seinustalta. Kultapaju astui valoon ja katsahti minua epäilevästi. "Mitä sinä siinä istut?"
"Tämä on minun pesäni", tokaisin ihmeissäni parantajalle, joka vain kohotti kulmiaan.
"Menisit leiriin, kissat kohta jo luulevat sinun sairastavan viheryskää tai jotain muuta vastaavaa!"

//Kultis???? cyclops bounce


Tosi hyvä, meinaatko Täpläusvaa Wink Laughing Rolling Eyes
Täplis/Täplykkä

Zan

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 30.04.2021

Täplis likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Varsinaiset tarinat Empty Vs: Varsinaiset tarinat

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa